6 Şubat 2013 Çarşamba

Bedava Edit Bugu

Merhaba Arkadaşlar.Eminim Bedava Editli Serverlerde En Az Bir Adamda Süper İtem Görmüşsünüzdür (Full 1 Efsun veya Full 1 Taş) Burada Bunu Öğreneceksiniz. Ben Size Bu Anlatımı www.anonimt2.com'da Yaptım. Adım (1) İtemimizi Marketten Seçiyoruz
Adım (2) Satın Al'a Basıp Efsun Ayarlama Penceresine Yönleniyoruz.
Adım (3) Gelen Penceredeki Efsunları Ayarlıyoruz (Sallayabilirsiniz)
Adım (4) Ayarladıktan Sonra Onaylaya Basıyoruz Ama Gelen Son Pencerede Hiç Birşey Yapmıyoruz ! Gelir Gelmez Onayla Basarsanız Ayarladığınız Gibi Gelir !
Adım (5) Öğeyi Denetle Deyince Altta Karşımıza Bir Pencere Çıkacak O Pencerede Efsunlarınızın İç Ayarları İle Oynayacaksınız.
Adım (6)
Benim Oynadığım Serverde "Beceri Hasarı" Kodu "231" Arkadaşlar Daha Sonra Kod Bulmayı Göstereceğim Adım (7) "Öğeyi Denetle" Penceresini Kapatıp,Onayla Diyoruz SONUÇ !

sitene mouse kodu ekle - 10
her hakkı saklıdır - 2010
®